Saturday, February 20, 2010

HUH?

THE HEAT DEAR LORD!!! THE HEAT!!

Sekarang musim kemarau.. yang amat panas.. rasa nak pasang penghawa dingin di setiap jalan menuju ke blok dan kelas. Kalau ada air terjun tiap-tiap hari mandi kat situ. Serius3

Kemarau yang dahsyat ini bukan sahaja menyusahkan para petani, malah saya sendiri turut susah. Muka kering ibarat tanah dalam pasu yang ada pokok tapi tak disiram selama 3 minggu. Kesannya terbukti di sekitar bibir saya. Huhu... kulitku dah buruk. Tambahan pula dengan jerawat sebesar sebutir nasi, hujung mingguku sungguh menyedihkan.

Kalau ada ubat untuk setiap masalah yang dinyatakan di atas tolong beritahu.

Suhu tertinggi (41 celcius) dicatatkan di ARAU, PERLIS. Tengok tu SYAMIL... humph..KL pun tak sepanas Arau.

************
Get back to your business Sarah. The real business. TORONTO IS WAITING.

What am I doing??!! Should be studying instead of updating you bloggie.. huh!

2 comments:

Afif Sani said...

rasa mcm nak dok dalam kolam penuh dgn ice ja satu hari

sarah said...

xpe afif.. samapai toronto nanti kita mandi salji