Thursday, March 19, 2009

ADOI

Hari ini saya nak tulis dalam Bahasa Melayu. Sebab saya cinta bahasa kebangsaan. Tak nak campur dengan Bahasa Inggeris. Saya amt rasa hidup di KMB telah menyusahkan saya dari segenap penjuru. Tempat hujung dunia keliling kelapa sawit, peraturan macam sekolah asrama yang Langkawi pun tak seteruk itu, dan macam - macam lagi kejadian.

Baru balik dari Kulim buat CAS. Amat penat tahap cipan tak larat nak
makan tapi masih diberi makanan dan terpaksa habiskan macam di zoo. Benda - benda yang saya tak puas hati:
1. Bertolak pukul 4 petang, sampai pukul 2 pagi dan kesejukan menggigit tulang.
2. Katil di asrama ada pelbagai tinggalan seperti serangga, rambut dan lain - lain.
3. Cadar tidak disediakan. Maka tidur di atas katil tersebut.
4. Balik dari penang ikut teman - teman Langkawi pukul 3 dan 4 pagi kemudian tidak cukup tidur.
5. Banjir waktu hendak balik dari Kulim. Terpaksa ikut jalan jauh.

6. Elaun Petronas tidak masuk lagi sebab ada masalah dengan akaun dan saya amat perlu jam baru!!
7. Yang amat BUSUK sekali, ketidaktahuan saya menyebabkan Syazana menerima padah...
Padah yang amt tidak bagus.

Lagi sekali, BENCI KMB dan KEHIDUPAN.
Dan Mohamad Fathul Aizat Kamarizan, CEPAT BALIK!!!!!!!!!!!

No comments: